I
Love Tour és l’empresa que munta la Saloufest. Té la seu a Londres,
i des de la capital britànica controla uns ingressos de més de 20 milions d’euros gràcies al
turisme juvenil. A més de Salou, també organitza viatges a Porec (Croàcia), Rimini
(Itàlia), Amsterdam (Països Baixos), Berlín (Alemanya) i París (França). Tots
aquests destins tenen el comú denominador de la festa. O millor dit: de la
gresca. Sobretot Salou, que és qui s’emporta la palma. Per molt que ho vulguin disfressar de trobades esportives universitàries.
Només cal veure aquest vídeo de la Sexta per constatar que el reclam de l’esport
és una enganyifa: cap jove puja a les 9 del matí als autocars que els han de dur a competir perquè estant dormint la mona (en tot cas hi pujaran a partir de les 11). Aquest fet i la impagable cara de mala llet de Doreen Straatman, la responsable
de Sol Active Tours, l’agència que porta aquests nois a Salou, ho podeu veure
aquí.
