Salou
va viure ahir un diumenge atapeït d’actes de la festa major d’hivern. El matí
va arrencar amb el torneig de petanca a càrrec del Club Petanca Salou, tot
seguit va tenir lloc la 24a pedalada popular on han participat més de 250
persones. A les onze del matí, tots els participants s’han trobat a la plaça de
la Pau per reposar forces amb una botifarrada i un refrigeri. A la mateixa hora
va començar, també a la plaça de la Pau, la XXXII Trobada de Gegants Vila de
Salou, i a dos quarts d’una, també al mateix escenari, hi ha hagut una ballada
de sardanes amb una cinquantena de persones. Sense oblidar la final del XXI
torneig 24 hores de futbol sala de la tarda. (Font: Ajuntament de Salou).
