dilluns, 29 de gener del 2018

XXXII Trobada de Gegants a la plaça de la Pau



Salou va viure ahir un diumenge atapeït d’actes de la festa major d’hivern. El matí va arrencar amb el torneig de petanca a càrrec del Club Petanca Salou, tot seguit va tenir lloc la 24a pedalada popular on han participat més de 250 persones. A les onze del matí, tots els participants s’han trobat a la plaça de la Pau per reposar forces amb una botifarrada i un refrigeri. A la mateixa hora va començar, també a la plaça de la Pau, la XXXII Trobada de Gegants Vila de Salou, i a dos quarts d’una, també al mateix escenari, hi ha hagut una ballada de sardanes amb una cinquantena de persones. Sense oblidar la final del XXI torneig 24 hores de futbol sala de la tarda. (Font: Ajuntament de Salou).