Les
llargues cues de vehicles en direcció a Port Aventura (les entrades de la A-7 i
l’AP-7 estaven bloquejades a primera hora del matí) ja feien preveure una
jornada caòtica dins del parc. I així va ser: milers d’usuaris no van poder
pujar a les atraccions de tanta gent que hi havia o perquè algunes no funcionaven. Tot un malson. Aquest és el testimoni
d’alguns dels visitants, que es consideren, amb raó, enganyats i estafats:
“La polsera exprés prèmium és una estafa en tota regla. Cues de 2 hores després de pagar 55 euros extra. Atraccions avariades durant tot el dia, menjadors col·lapsats... Un autèntic robatori!” (Alejandro Razquin).
“És vergonyós. Tres hores fent cua al Red Force perquè et diguin que s’ha espatllat” (Iván).
“Una bogeria: cua per aparcar de més d’una hora, cua d’una hora per dinar, 3 hores de cua al Ferrari per res... i finalment cua per a l’Isla Maldita d’altres 3 hores. Avui la sensació general ha estat horrible, impossible muntar en una atracció” (Daniel Constantino).
La llista de queixes és llarga però el que ha
passat no és nou: al pont del Pilar del 2015 es va repetir exactament el mateix.
Als responsables del centre recreatiu de Salou i Vila-seca els és igual aquest empipament
col·lectiu: omplen la caixa a petar i després compensen en privat els clients més
guerrers. El negoci, per a ells, és rodó.