Un
dels darrers fenòmens virals que millor expressa l’estupidesa humana col·lectiva és el
d’anar a lligar al Mercadona. Va néixer a partir d’un vídeo a TikTok on se
suggeria que entre les 7 i les 8 de la tarda era el millor moment per trobar
l’amor als passadissos del supermercat.
N’hi
havia prou amb col·locar una pinya al carro i esperar a veure què cau. Tot
plegat, res, però ha estat una forma original manera de promocionar el
supermercat de Juan Roig gràcies al seu departament de màrqueting.
Això
sí, l’èxit de la idea ha aconseguit que hi hagi imitadors. Per exemple, el
Bonpreu. Amb la diferència que aquí, en lloc de pinya, cal portar un bon fuet.
O la Flash Back de Salou, que assegura que a la discoteca s’hi lliga més, sense pinya i durant tota la nit.
I amb la sorpresa que, segons com et comportis amb la teva esporàdica parella, la pinya potser te la dóna ella a tu.