dimecres, 24 de juny del 2026

Vox denuncia la falta de manteniment del parc del Mirador

 

La portaveu de Vox a l’Ajuntament de Salou, Ana Belén Rodríguez, ha denunciat el lamentable estat de conservació del parc del Mirador i ha acusat el govern municipal de descuidar el manteniment d’aquest espai públic.

En un vídeo difós a les xarxes socials, Rodríguez assegura que el parc presenta diverses deficiències relacionades amb la neteja i el manteniment. Segons la regidora, l’espai pateix una “falta de neteja”, una manca de conservació general i deixadesa en aspectes com els camins, la il·luminació o el mobiliari urbà.

La portaveu de Vox també ha assenyalat l’absència de bancs situats en zones d’ombra i de fonts d’aigua, elements que considera necessaris per millorar l’ús ciutadà del parc. Així mateix, ha advertit que la manca de manteniment podria afavorir l’aparició de plagues, com ara rates.

Una imatge val més que mil paraules”, afirma Rodríguez a l’inici de la seva intervenció en el vídeo, en què convida els veïns a comprovar per si mateixos l’estat de l’espai.

La regidora ha contraposat aquesta situació amb les prioritats de l’equip de govern municipal. “Mentre uns estan preocupats per inaugurar, nosaltres estem molt més preocupats per cuidar el Mirador i tot Salou”, ha manifestat.

Vox reclama al govern local que actuï per millorar el manteniment del parc i garantir unes condicions adequades de seguretat, neteja i confort per als usuaris. (Font: Vox).